Monday, November 5, 2012

Fall break

あきやすみはよかったです。どようびともだちとニューヨークにいきました。にちよびうちにかえりました。


ルームメイトの Anne-Claire は D.C. にいきました、そしてわたしのうちにきました。



D.C. でSandyはあまり大きくありませんでした。



すいようびのばんえいがをみました。weirdです。


きんようびAnne-Claireはプリンストンにかえりました。にちようびわたしも。







2 comments:

  1. :O I know Anne-Claire as well! Well, I met her briefly during freshman year, so she might not remember me. Sounds like you had a nice 秋休み. I kinda want to watch Cloud Atlas just because it's directed by the Wachowski brothers.

    ReplyDelete
  2. I wonder why Sandy was so mild south of New Jersey, it looked like the center of the storm was pretty close. But, no reason to complain! It sounds like it did not disrupt your break at all, lol.

    ReplyDelete